wtorek, 30 października 2012

Bioderma Sebium Pore Refiner

Ostatnio wzięłam udział w ankiecie Biodermy, w wyniku czego otrzymałam mini produkt do przetestowania Sebium Pore Refine, czyli korygujący preparat zwężający pory ;)




DANE Z ULOTKI:

* OPIS PRODUKTU:
- zwęża pory, zmniejszając ich widoczność nawet o 54%,
- normalizuje jakość serum, zapobiegająć jego gęstnieniu, dzięki czemu ogranicza powstawanie krost i zaskórników,
- matuje i zapobiega błyszczeniu się skóry,
- wygładza naskórek,
- wymiata wolne rodniki,
- posiada lekką konsystencję, dostosowaną do potrzeb skóry tłustej,
- jest doskonale tolerowany.

* SPOSÓB UŻYCIA:
- stosować raz dziennie; można używać przed nałożeniem preparatu leczniczego na skórę Strefy T (broda, nos, czoło), w przypadku skóry mieszanej, albo na całą twarz w przypadku skóry tłustej; może być stosowany samodzielnie lub przed nałożeniem zwyczajowo stosowanego kremu,
- stanowi idealnie wygładzającą bazę pod makijaż.


MOJE SPOSTRZEŻENIA:
- moja skóra zdecydowanie lepiej wygląda, jest bardziej delikatna, gładsza i czystsza,
- o wiele mniej widać pory,
- skóra nie błyszczy się po nim przez cały dzień,
- dzięki lekkiej, płynnej konsystencji błyskawicznie się wchłania, pozostawiając skórę przyjemnie jedwabistą w dotyku,
- stanowi doskonałą bazę pod makijaż,
- mniej krost i zaskórników,
- nie wysusza i nie podrażnia skóry,
- krem jest łatwo dostępny (można go dostać w prawie każdej aptece),
- cena adekwatna do jakości,
- wydajny, pomimo że każdego dnia sporo go nakładam, mam wrażenie, że z tubki nic nie ubyło ;)


Gdy tylko skończy mi się wersja mini na pewno kupię pełnowymiarowy produkt, bo ten krem jest idealny dla mojej skóry, szczerze powiedziawszy do tej pory nie miałam lepszego! 
Wcześniej nie miałam żadnego kosmetyku z Biodermy, jednak ten krem mnie zachęcił, żeby spróbować inne ich produkty ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz