czwartek, 16 maja 2013

wiosenne porządki w szafie

Z okazji wiosny wczoraj zrobiłam porządki w szafie, żeby zrobić miejsce na nowe rzeczy ;) Na dniach będę wystawiać aukcje z niepotrzebnymi mi ubraniami, a póki co pochwalę się swoimi nowymi zdobyczami, które udało mi się upolować w okazyjnych cenach ;)







(może się okazać na mnie za duży, bo nie było mojego rozmiaru i wzięłam większy, więc jeśli będzie zły wystawię go również na sprzedaż)











Te rzeczy na pewno wystawię, gdyż rozmiar okazał się zły:


kolor beżowy, rozmiar S/M (ja noszę XS i są na mnie za luźne), cena 50 zł + 7 zł przesyłka



rozmiar z butów 39, ale jest on zawyżony, jest to standardowe 38 i niestety są na mnie za małe, kolor nieco przekłamany na zdjęciach, w realu jest to neonowy pomarańcz, stan idealny, były tylko przymierzone, cena 65 zł + 15 zł przesyłka

jeśli ktoś by był zainteresowany którąś z tych rzeczy proszę o kontakt na maila panterkowaaa@gmail.com lub poprzez fanpage na facebooku ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz