wtorek, 12 lutego 2013

ShinyBox Sierpień

Ostatnio natrafiałam na portal vinted.pl - jak sami o sobie piszą jest to zamknięta społeczność miłośniczek mody ;) Skuszona ich ofertą, zarejestrowałam się i dodałam pięć ubrań na sprzedaż ze swojej szafy, w zamian za co otrzymałam dwa bony na archiwalne pudełka ShinyBox. Od razu je wykorzystałam i zamówiłam sobie pudełko z sierpnia i z grudnia. Dzisiaj dotarło do mnie jedno z nich, tzn. sierpniowe, a w nim:

- Bioderma płyn micelarny Hydrabio H2O

- EFEKTIMA Prime Skin krem na noc

- ALVA Sanddorn krem do rąk

- Maybelline pomadka Hydra Extreme

- Rimmel lakier do paznokci I Love Lasting Finish

- zestaw kosmetyków Lovely: pogrubiająco-wydłużająca maskara, cienie do powiek "I love satin", odżywka do paznokci

Wcześniej już korzystałam z ShinyBox i udało mi się do tej pory uzbierać 95 ShinyStars, a za 100 ShinyStars jest darmowe pudełko (można je również kupić - 1 szt. - 49 zł), po dodaniu opinii na temat pudełka dostałam kolejne 5 ShinyStars i zamówiłam sobie jeszcze jedno pudełko, tym razem aktualne lutowe ;)

Więc jak widzicie nie jest to żadna ściema, faktycznie można dostać z ShinyBox darmowe kosmetyki, zatem jeśli ktoś jest zainteresowany pudełkami zapraszam do rejestracji na ich stronie - > K L I K




1 komentarz:

  1. Wczoraj zarejestrowałam się na tej stronie i dzisiaj przysłali mi dwa kody. Zamówiłam pudełko z października oraz listopada - teraz czekam na kuriera ^^

    OdpowiedzUsuń