środa, 20 lutego 2013

ASTOR Perfect Stay Transferproof Lip Tint & Care (pomadka do ust w pisaku)

Tak jak wcześniej pisałam, że napiszę notkę o tej pomadce, tak dotrzymuję słowa ;)


"Perfect Stay Lip Tint to nowa szminka w formie flamastra do ust. Składa się z dwóch części - koloryzującego flamastra i nawilżającego balsamu do ust.
Flamaster pozwoli Ci nie tylko pokryć usta kolorem, ale również w łatwy i wygodny sposób uzyskać idealną linię warg. Balsam natomiast nawilży Twoje usta i zapewni długotrwałe uczucie komfortu.
Lip Tint nie zostawia śladów, gdy pijesz, ale długo pozostawia kolor na ustach." 

Pierwsze moje wrażenie po jej użyciu było "o kurcze jaka ona niepraktyczna", ponieważ bardzo brudziła tuż po umalowaniu. Pochodziłam jednak trochę dłużej w niej umalowana i gdy się nieco starła to przestała brudzić, a kolor pomimo tego był nadal intensywny ;) Jak się okazało wytrzymała ona wiele godzin bez potrzeby poprawiania kolorówką, ale jednak balsam szybko się wchłania i warto co jakiś czas nim poprawić usta. Jest jednak na to sposób, można zamiast niego użyć innego trwalszego błyszczyka i naprawdę efekt jest super.Warto jeszcze dodać, że należy się malować pewnymi ruchami, tak żeby od razu równo obrysować linię ust, bo jeśli źle się maźnie, bardzo ciężko jest ją od razu zmyć.






Jestem bardzo zadowolona z tego zakupu, bo jak do tej pory trwalszej pomadki nie miałam (nawet picie i jedzenie jej nie zmywa, dopiero demakijaż). Ze względu na to, że ma bardzo intensywny kolor nie maluję się nią na co dzień, przez co mam w planach zakupić jaśniejszy kolor z tej serii, który będzie sprawdzał się w każdej sytuacji ;)


EFEKT KOŃCOWY:


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz