poniedziałek, 14 stycznia 2013

nawilżający błyszczyk różany PAT&RUB

Zachęcona dobrymi opiniami internautek na jego temat oraz z okazji wygranej bonów do Sephory wybrałam się wczoraj będąc w Łodzi do niej i upolowałam wreszcie ten oto wymieniony wyżej błyszczyk, zbierałam się do jego kupna już od dłuższego czasu, ale jednak nie zamówiłam go online, ponieważ cena za przesyłkę jest mocno przesadzona i niestety odstrasza nie tylko mnie ;/




INFORMACJE ZE STRONY PRODUCENTA:

Nawilżający Błyszczyk Różany z linii kosmetyków naturalnych PAT&RUB LIPS
100% natury tak ważne na ustach!
Naturalnie pielęgnuje i chroni usta. Działa nawilżająco i kojąco. Dodaje blasku i rozświetla.
Pielęgnacyjny błyszczyk sprawi, że usta będą nawilżone, odżywione i gładkie. Wyciąg z nawrotu lekarskiego działa kojąco dla delikatnej skóry ust. Aromat, pochodzący z naturalnych maseł i olejków eterycznych, urzeka i poprawia nastrój.
Kolor błyszczyk zawdzięcza roślinnym wyciągom z nawrotu lekarskiego. Aromat nadaje olejek z róży damasceńskiej.

Kompozycja:
  • olej winogronowy*
  • olej rycynowy*
  • wyciąg z nawrotu lekarskiego*
  • wosk carnauba*
  • olej jojoba*
  • olejek z róży damasceńskiej*
*surowce naturalne i z eko certyfikatem



Sposób użycia:

Nałóż 1 lub 2 warstwy błyszczyku na skórę ust. Aplikację powtarzaj, gdy tylko masz ochotę.



MOJE SPOSTRZEŻENIA:

- bardzo ładnie pachnie (faktycznie czuć różę),
- bezsmakowy,
- bardzo dobrze nawilża (od kilku dni miałam strasznie spękane usta od zimna, dzisiaj drugiego dnia jego stosowania jest olbrzymia poprawa! usta praktycznie wróciły już do normy),
- nie klei się,
- subtelnie nabłyszcza usta,
- długo się utrzymuje,
- wygodna aplikacja.


Podsumowując jestem nim zachwycona i wiem, że na pewno wypróbuję pozostałe błyszczyki tej firmy, tzn. błyszczyk pomarańczowy i kawowy ;)
SZCZERZE POLECAM!








18.08.2013 EDIT: Błyszczyk zmienił swoją konsystencję i kolor, a także zapach, tzn. śmierdzi. Był on przechowywany w normalnych pokojowych warunkach. Według producenta po otwarciu powinien być on dobry 12 miesięcy, niestety nie jest... Zużyłam w tym czasie 1/3 opakowania, reszta idzie do kosza.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz