poniedziałek, 9 kwietnia 2012

lakiery CATRICE

ostatnio są to moje ulubione lakiery, choć jest je bardzo ciężko kupić ;( żeby zdobyć czarny z brokatem musiałam prosić  przyjaciółkę, żeby mi kupiła go u siebie w Niemczech (znalazła go w pierwszym chemicznym do którego weszła i kosztował niecałe 2 euro, a u nas ekipa sprzedająca je w necie strasznie dużo za nie woła); z tego co mi wiadomo są one również dostępne w sieci sklepów Natura, ale też niestety nie w każdym sklepie i jak już to w niezbyt dużej ilości;
jeśli chodzi o same lakiery na pewno dla mnie ich plusem jest trwałość (o ile się nałoży dwie warstwy wybranego lakieru, bazę i utwardzacz), wytrzymują ok. 5 - 7 dni bez odprysków ;) minusem za to zdecydowanie jest ich długi czas schnięcia, gdyż jest to jakieś dobre pół godziny;
na preparat utwardzający 3 w 1 KillyS nie narzekam, szybko schnie i doskonale spełnia swoje funkcje ;)

póki co dodaję zdjęcie umalowanych paznokci jednym lakierem, za jakiś czas zrobię zdjęcia reszty i wrzucę tutaj je dla Was do podglądu ;)







1 komentarz:

  1. faktycznie stoisko Catrice nie zawsze jest w każdej naturze, ale można je znaleźć. kolory świetne:)

    OdpowiedzUsuń